Monday, May 4, 2009

LADY HERBS GOLD


Formula jamu moden, khusus untuk wanita yang sentiasa ingin kelihatan "cantik di luar..sihat di dalam". Ladys Herbs Gold dirumus dari 100% herba asli yang diproses secara bio-herb tanpa bahan pengawet, bahan perasa, pewarna dan bahan-bahan yang berasaskan kimia dan dadah. Ia juga tidak mengandungi bahan-bahan yang meragukan dan tiada kesan sampingan terhadap kesihatan tubuh badan.

Penyembuhan penyakit adalah lebih cepat dan berkesan kerana tindakannya bermula dari dalam melalui saraf-saraf dalam darah, kelenjar-kelenjar dan terus ke seluruh tubuh badan. Begitulah hebatnya fungsi herba-herba yang terkandung dalam ramuan Ladys Herbs Gold.

Produk kesihatan ini amat sesuai diambil oleh semua golongan wanita. Ia mampu melancarkan perjalanan darah, menguatkan antibodi (daya tahan penyakit), mengaktifkan saraf denyutan, serta berfungsi sebagai agen awet muda. Ladys Herbs Gold mampu membantu menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan kaum wanita antaranya merapatkan faraj, melancarkan perjalanan haid, merawat senggugut, menghilangkan keputihan dan bau pada faraj dan merawat ketumbuhan (fibroid).

Selain itu, ia juga bertindak menghilangkan bau badan, menegangkan kulit, menegangkan payudara, menegangkan punggung, memecahkan lemak yang berlebihan dan mengawal perut dari buncit.



Harga : RM 40 / RM 43 (40 Kapsul)


Promosi : harga promosi sepanjang bulan Mei : Rm 37


untuk maklumat lanjut mengenai produk, sila layari http://www.sinaris4u.com


3 comments: